Tuesday, December 27, 2011

Novogodišnji ukrasi III,ostali ukrasi za drvenu jelku

Isprobane ideje za novogodišnje ukrase:

 Kids Craft Weekly
jedan od prvih blogova na koji sam odavno naletela.Jelkice smo pravili od sundjera za sudove.U prodavnicama se može naći pakovanje od 10 komada u raznim bojama ako se pogleda malo pažljivije po rafovima.Ovakav sundjer je malo nezgodan za lepljenje ukrasa jer previše upija lepak i pretpostavljam da bi dobro došao električni pištolj za vruće lepljenje.Samolepljivi ukrasi su se bolje pokazali,ali mislim da ni oni ne bi dugo izdržali kod mladje dece iako je sam postupak izrade vrlo jednostavan.
 Kids Craft Weekly
ideju koju sam isto prvi put videla na ovom blogu a potom po mnogim drugim.Od njih se može napraviti skoro sve uz malo perlica,malo mašte i što je dete starije to će ukrasi biti interesantniji i komplikovaniji.


First-School Preschool Activities and Crafts

pravljenje novogodišnjih ukrasa uz učenje geometrijskih oblika i boja.
Mali savet : iseći geometrijske oblike od kolaž papira presavijenog par puta koristeći orginalni oblik kao šablon,mnogo manje vremena zahteva jer odmah dobijate tri ili četiri oblika,zavisi koliko puta se kolaž presavije.
Jelke & Deda Mrazići
 S FamilyFun-a isto jedan lak i lep ukras za jelku. Drvene špatule kojih ima u prodavnicama kozmetičke opreme,verovatno i u apotekama a može se i leti napraviti zaliha od pojedenih sladoleda .Zgodna prilika za priču o različitim nijansama iste boje.










Za ovakve ukrase za jelku mogu se koristiti mase od brasna,soli,sode,gustina...Već smo se ranije igrali s receptom s Škrabalice za belo testo i znala sam da se brzo suši (posebno na radijatoru) a sada sam samo dodala zelenu boju za kolače.Bilo bi zgodno imati modle s novogodišnjim motivima,ali kako ih nigde nisam našla poslužile su i obične.Iskreno,Marta nije bila nešto zainteresovana-njoj je bilo interesantnije da pravi njene ˝kolače˝.



I za kraj naša zvezda.
Jelka je stajala nedelju dana bez ukrasa na vrhu i stalno sam razmišljala da kupimo neki veliki kartonski ukras u obliku zvezde.Onda sam se setila da sam jesenas videla jabuku napravljenu guzvanjem krep papira (nikako ne mogu da nadjem gde).Takodje odlična vežba za finu motoriku.


I tako je naša jelka okićena.

No comments:

Post a Comment