Monday, December 24, 2012

Mini adventski kalendar




Ovih dana često pitanje je: Pa kad će Nova godina i kada ćeš da mi nalakiraš nokte?! (Neki dan je pao dogovor da noktići mogu da se nalakiraju i za Novu godinu) Da bi se prekratili vreme do glavnog dogadjaja danas je nastao mini adventski kalendar (po uzoru na ovaj sa bloga Make and Play) sa sedam paketića i sedam aktivnosti/zadataka za svaki dan do Nove godine.
Neke od aktivnosti/zadataka koja sam do sad planirala:


1. Igra nacrtaj sneška s bloga Mame ne rade na repeat - mora da pobedi da bi osvojila poklonče,a poklonče je ogrlica i narukvica od ružičastih kockica (u poslednje vreme je hit Čoveče,ne ljuti se)
2. Pravimo jestive jelkice s bloga Oh My! Creative
3.Lakiranje noktića u zeleno s zlatnim šljokicama
4.Ukrašavanje prozora u njenoj sobi s onim što se lepi na prozore,mekano je a opet čvršće od želatina-kako god se zove.Prošle godine ujutru kad ustane bi stavila stoličicu pored prozora i samo pipkala.
5.Mapa s blagom - blago će da bude tetovaža iz knjižare koju odavno traži i čudna četka ogledalce
6.Ostaje da smislim
7.Poslednjeg dana dobiće poklon za Novu godinu

Neka počne odbrojavanje....

1 comment:

  1. Pozdrav Marija,
    slučajno sam naletela na tvoj blog i oduševljena sam idejama koje imaš. Ja imam ćerkicu od 20 meseci i ona je za mnoge stvari ovde još mala, ali nikad nije na odmet skupiti nekoliko kreativnih ideja u napred. Ja inače pravim kreativne knjige za decu, a tvoj blog je veoma inspirativan pa možda neke tvoje idejice preradim u knjige. Naravno napisala bih na svom blogu da je rađeno inspirisano tvojim idejama :) U svakom slučaju ideje su ti fantastične, svaka čast.
    Pozdrav od Marije

    ReplyDelete