Saturday, January 31, 2015

Mala blogerka


Sve je počelo od prvog klimavog zubića i WAKE ME UP smoothie sa bloga CreaCtive way of life toga dana.

Martu ako neko pita nju skoro uvek nešto boli.To je tako od početka kad su je od previše šetnje bolele njene male,tanke nožice.Zub koji je počeo da se klima odmah je napravio problem kako će sad ona da žvaće.
U toku dana dosetim se ja da bi mogli umesto voćne užine da napravimo jedan Smoothie sa cveklom,ideja sa bloga Na tanjiru-to je bio pun pogodak.Marta je sve sama odmerila i iseckala,moje je bilo samo da oljuštim voćke i rezultat je bio jedan odličan ružičasto drečavi smoothie.

Pre neki dan kaže meni ona kako ima ideju kako da napravi voćnu torticu od kivija i jabuke,kako bi mogli da fotografišemo i zakačimo recept na internet pa može nekom da posluži kao inspiracija kao nama recept sa cveklom.I eto tako nasta ovaj tekst,više meni za uspomenu.

Zub se i dalje klima,šejkove (kako ih ona zove) i dalje pravimo ali sad su maline sa bananom omiljene.


No comments:

Post a Comment