Saturday, October 31, 2015

Boje ruja


Već godinama unazad planinarsko društvo Jelenak iz Pančeva organizuje akciju ˝U bojama ruja˝ na i oko terena školsko rekreativnog centra Čardak (oko 7 km od sela Deliblato).Ime je dobila po ruju,biljci čiji listovi u jesen,tj.tad početkom oktobra kada se odigrava ova kako je nazivaju: planinarska,ekološka i rekreativna akcija bi trebalo da jarko pocrvene.Mi crvenilo nismo videli u punom jeku,ostalo je da ugrabimo još neki sunčani dan jeseni i ponovimo izlet do Deliblatske peščare.Ovih par crvenih listića ruja koje smo poneli kući Marta je iskoristila za jesenji porodični kolaž.
Divni ljudi iz planinarskog društva Jelenak obeležili su staze kroz peščaru (koja ispostavilo se i nije baš toliko ravna) koje su dužine od 3 do 20 km pa i duže,a na karti je obeleženo i koje deonice su pogodne za vožnju biciklama.Mi smo po preporuci jednog od vodiča napravili miks- prvo smo prošetali stazom zdravlja na kojoj su postavljeni edukativni panoi,vratili se na start,odmorili malo pa preko kota 3 i 10 presekli na stazu radosti.
Ostatak dana smo uživali u planinarskom pasulju & suncu,gomili rastrčanih školaraca oko nas,kotrljanju niz padine- glavna zanimacija većini dece,a bilo je i zumbe ko voli.






5 comments:

  1. Vidi Ruže, kako pešači...svaka čast na istrajnosti. O, mi se spremamo da radimo ovakav kolaž, videla u vrtiću na panoima i baš mi se dopalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruža je i pešačila i spavala i nosala se,ma sve :-) Definitivno joj je hodanje manji problem nego sestri kojoj smo morali da organizujemo društvo da ne bi zanovetala.Vidjala i ja te kolaže i na netu i po vrtiću,interesantni su i jednostavni,a mi ispali okrugli i smešni :-)
      ps.zaboravila da spomenem da su listovi premazani lepkom sa šljokicama i nisu mrdnuli evo već skoro mesec dana

      Delete
  2. Kako ste isle devojek tamo, preko nekog drustva ili ste sami odsetali...jako mi se dopada priroda, rado bi obisli :)... Kolaz je jako lep, i mi smo se pre neki dan isto zabaljale, ali ne stizem da postavim .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je organizovano preko planinarskog društva i tako sam saznala za akciju,ali išli u samostalnoj režiji da bi duže spavali :-D Da me čovek pita što pre nismo išli tamo ne znam jer je na 3o km od nas i stvarno je prelepo.Videla sam da Jelenak više puta u toku godine organizuju izlete u Deliblatu ali može se doći i mimo njih samo nema gde pasulj da se pojede :-)

      Delete
    2. A kolaž strpljivo čekam :-)

      Delete