Wednesday, November 4, 2015

Crtanje kestenjem ili kako napraviti papir za uvijanje


Nekada davno kotrljali su se klikeri po tkanini,sada smo probali sa kestenjem po papiru.

Potrebno:
  • kestenje - birali okruglo
  • tempere - ne dodavati mnogo vode
  • posude za tempere & kašičica - da se manje prljaju ruke 
  • kutija - za stan dublja,za dvorište svejedno (može i poklopac od  kartonske kutije)
  • papir - mi smo prvo premerili koliki je papir potreban da bi se uvio poklon, pa smo po njegovoj merki birali kutiju

U plastične čaše iscediti tempere,dodati mrvicu po mrvicu vode,ubaciti kestenje,umešati u boju,ubaciti kestenje u kutiju i kotrljati,vrteti i sl.Rezultat je fenomenalan/super šaren/originalan uradi sam papir za uvijenje poklona.

Aktivnost je pre za dvorište i možda čak neku kecelju,mi smo u stanu radili na parketu pa je moglo lako da se obriše ako se malo okolo isprska temperama.





2 comments:

  1. ..mi smo otiskivali pecate od krompira i tako pravili papir za uvijanje poklona...slicna zabava...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma može svašta,mi smo i lišće,mogu otisci ruku,pucketava folija,jabuke ali uvek dobro ispadne

      Delete